Min (alternativa) påskhelg!

photo2

 

Min påsk saknade både ägg och sill, men var en välbehövlig paus för min del. I lördags gick jag några ärenden vid Kings Road och då bjöds det på solsken och snöfall om vartannat… Den sedvanliga matmarknaden på Duke of York Square var igång trots att det var påskafton, men jag hade tyvärr inte tid att kolla in alla stånd.

 

photo3

 

På påskaftonskväll var det födelsedagsfirande för Laura, så det blev bubbel och drinkar. Här en goding med Passoa och Zubrowka.

 

photo7

 

Födelsedagsgrisen i mitten, flankerad av Jenny t.v. och mig t.h.

 

photo5

 

Resten av helgen slappade jag, men i söndags bakade jag pizzor till mina flatmates, och det kändes som om vi verkligen är en urban liten familj. Ljusår från min förra flatmate mao.

 

photo6

 

Idag på lunchen såg jag denna skylt utanför Terroirs som jag tycker sammanfattar den brittiska våren otroligt bra. När kommer den HIT?!

Lämna en kommentar

Filed under Personligt

Kommentera

