Helgen i bilder

h1

 

I fredags kom min barndomskompis Carina på besök, visserligen ganska sent, men vi tog oss tid för vin, plockmat och skvaller och kom inte i säng förrän kl. 03. Vi är båda fantastiskt duktiga på att prata!

 

h2

 

Som tack för att hon fick bo hos mig under helgen hade Carina köpt tvål och handkräm från Molton Brown som hon vet att jag tycker om. Denna doft; Rosé Granati, är ny för mig men jag älskar den! Och så är den snyggt rosa också.

 

h3

 

Jag fick också världens mest proppfulla påskägg med riktigt gott svenskt lösgodis. Som ni märker blev jag riktigt bortskämd.

 

h4

 

På söndagen trotsade vi den iskalla kylan och åt lunch på Yashin som har fantastiskt god sushi följt av shopping på Kings Road. Förutom vädret var det en riktigt trevlig dag som avslutades med hemmagjord pasta med svamp, vitlök och persilja.

 

h5

 

Fina Carina t.v. och hennes kompis Hetal t.h.

Lämna en kommentar

Filed under Personligt

Kommentera

