Rörd

Kanske är det p g a att jag nu nått den mogna åldern av 30 år eller av någon helt annan anledning, men den senaste tiden har mina goa fina vänner verkligen gjort mig rörd.

Födelsedagsmiddagen/festen i sommarstugan var kanonkul och jag fick så omtänksamma presenter, dessutom tog sig alla sig tid att träffa mig på mina villkor så att jag slapp en Skåneturné när jag var hemma och hann njuta lite av sommarsemestern.

Åter i London firade jag min födelsedag med mina kompisar här och Linus som var på besök. Återigen speglade presenterna hur väl mina goa kompisar känner mig, och jag hade ännu en otroligt rolig kväll. Det som dock gjorde mig mest rörd är att mina arbetskamrater hade lagt ihop till en present till mig som de vet att jag suktat över länge; en fantastisk coinpurse från Loewe. Det låter kanske ytligt att bli så glad över en liten rund sak i fantastiskt spanskt läder, men det är ju omtänksamheten jag blir rörd av. Att kollegorna tänker på mig och dessutom vet exakt vad de ska köpa! Dessutom var det fint att höra gymnasiekompisen Linus säga att jag har fina vänner här med. Det har han rätt i. 🙂

 

1 kommentar

Filed under Personligt, Uncategorized

One response to “Rörd

  1. Maria

    Det är vi som har turen att ha en sådan fin vän som du! Tack för en underbar fest och för den trevliga eftermiddagen i sommarstugan dagen efter!

Kommentera

